הצהרת נגישות שליחת דואר אלקטרוני סגירת חלון
פרסום מידע אודות הסדרי נגישות בעסק
אנו בדלתות אורן, השתדלנו לדאוג להנגשה במרחב הפיזי למתן שירות נגיש לכולם ונשמח לקבל פניות לקבלת מידע או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות.
בכל שאלה או עניין, נשמח באם תפנו אלינו דרך מערכת צור קשר באתר או לרכז הנגישות ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.

בכל שאלה בנושא ניתן לפנות לרכזת הנגישות של דלתות אורן, גב' נורית נווה טלפון (ימים א'-ה', 09:00-17:00): 053-7542542 073-7599543
כתובת דוא"ל: orendoors@walla.co.il
חניית נכים - קיים
כניסה נגישה - קיים
מעברים נגישים - קיים
whatsapp

אודות דלתות אורן

חברת דלתות אורן הינה חלוצה בתחום דלתות פנים ומבין החברות המובילות בישראל ליבוא, ייצור ושיווק דלתות. החברה החלה את דרכה כבר בשנת 1928 כאחת מהנגריות הראשונות המתועשת בתל-אביב ולזכותה ייזקפו רבים מתריסי העץ והדלתות בבנייני העיר המתחדשת, אשר בחלקם קיימים עד ימינו אנו.

בשנת 1990 עברה החברה מהפך והייתה מנגרייה קטנה לאחת החברות הגדולות והמובילות בישראל.
מערך הייצור עבר לעבודה במיכון ממוחשב ומתקדם ועתיר ידע, ההון האנושי תוגבר בכוח עבודה מיומן ומקצועי והמפעל עצמו עבר למבנה מרווח ומתוחכם, המאפשר זמינות ונגישות ומייעל את תהליכי העבודה והשירות.

בין לקוחות החברה ניתן למצוא  לצד לקוחות גדולים כ-משרד הביטחון, רשויות מקומיות, מוסדות ציבור וקבלני בניין ושיפוצים, גם מחסני גבס, אדריכלים ומעצבי פנים ולקוחות פרטיים. עם זאת, שומרת החברה על המסורת המשפחתית שעברה מאב לבן במשך שלושה דורות במתן ליווי מקצועי ואישי למגוון הפונים אליה. סל מוצרי החברה כולל הן דלתות בייצור עצמי והן דלתות המיובאות מאיטליה.

דלתות בייצור עצמי- מגוון רחב של סוגי דלתות:
צבע מעוצבות במבחר דגמים ייחודיים ובלעדיים ולפי עיצוב אישי, פורמייקה קנט בוק למוסדות (דלתות מוסדיות/קבלניות), דלתות במילוי עופרת למרפאות שיניים,  בתי חולים, חדרי רנטגן ואולפני הקלטה וכל סוגי הדלתות בהזמנה אישית. הדלתות ניתנות להתאמה גם על גבי משקוף קיים. (דגמים עדכניים ניתנים לצפיה גם בדף הפייסבוק של החברה).

תהליך הייצור המבוסס על שילוב בין חמרי גלם הטובים בעולם לעבודה עם מכונות עתירות טכנולוגיה החדישות ביותר הקיימות ענף ומכונות רובוטיקה ממוחשבות מביא למוצר באיכות וברמת גימור גבוהה ומאפשר התאמה אישית של הדלת לצורכי הלקוח.

דלתות יבוא- דלתות המיובאות ממפעלי העילית באיטליה כמו Braga spa ו- Effebiquattro spa .
מפעלים אלה מכתיבים את ה'ליין' המוביל באירופה באיכות ובעיצוב ומספקים השראה ומקור לחיקוי בארץ ובעולם.

הדלתות מגיעות בשילוב משקופים תואמים ישרים, עגולים או משולבים, המעניקים לדלת מסגרת יוקרתית ומשלימים את מראהו המעוצב של הבית. החברה מספקת גם מוצרים ושירותים אחרים כמו צבע לדלתות פנים, ידיות והרכבה עפ"י רצון הלקוח ובהתאמה לצרכיו. בצמוד למפעל גדול ומתקדם ממוקם אולם תצוגה מושקע ומרהיב, מהיפים בארץ, המציג לראווה את מבחר ענק של דלתות פנים , ומאפשר ללקוח להתרשם באופן בלתי אמצעי מיופיין ואיכותן וליהנות מהסברים מקצועיים והדרכה בכל שאלה ובקשה והכל בחיוך ובאווירה משפחתית המייחדת את החברה ועובדיה .

דגל החברה אותו היא נושאת בגאווה ומעניק לה מוניטין מתמשך כבר עשרות בשנים, הוא, כי לצד איכות בלתי מתפשרת של המוצר המתקדם והחדשני, עיצובים חדשניים ודגמים ייחודיים מתקיים גם שירות איכותי ומהימן המביא את הלקוח לשביעות רצון מתמשכת ופותח לו דלתות לעולם אחר.