הצהרת נגישות שליחת דואר אלקטרוני סגירת חלון
פרסום מידע אודות הסדרי נגישות בעסק
אנו בדלתות אורן, השתדלנו לדאוג להנגשה במרחב הפיזי למתן שירות נגיש לכולם ונשמח לקבל פניות לקבלת מידע או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות.
בכל שאלה או עניין, נשמח באם תפנו אלינו דרך מערכת צור קשר באתר או לרכז הנגישות ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.

בכל שאלה בנושא ניתן לפנות לרכזת הנגישות של דלתות אורן, גב' נורית נווה טלפון (ימים א'-ה', 09:00-17:00): 053-7542542 073-7599543
כתובת דוא"ל: orendoors@walla.co.il
חניית נכים - קיים
כניסה נגישה - קיים
מעברים נגישים - קיים
whatsapp
דלתות אורן מאחלת חג שמח ללקוחות, ספקים וכל בית ישראל
החברה תהיה סגורה בפסח מה-21.04.2024 ועד ה-29.04.2024 כולל

דלתות פנים - הדסון - פנל צבע

סדרת הפנל צבע הינה סדרה הממזגת בתוכה את היכולות הטכנולוגיות הגבוהות של דלתות אורן המבוססות על מכונות עתירות ידע לבין המקצוענות והניסיון שרכשה במהלך השנים הרבות בהן היא פועלת בענף הדלתות ולבין השימוש בחומרי הגלם האיכותיים והמשובחים ביותר הקיימים בשוק.

דלתות פנים מסדרת פנל צבע מתהדרות בשילוב מראה אלגנטי עם נגיעה כפרית המשרה אווירה ביתית וחמה. סדרה זו הינה סדרה ייחודית בדלתות פנים מעוצבות ומביאה לידי ביטוי מיטבי את יכולותיה של דלתות אורן כחברה יצרנית המסוגלת לתת תשובות לצרכיהם הייחודיים  של אדריכלים, מעצבי פנים, קבלני שיפוצים ולקוחות פרטיים.

ייחודן של דלתות פנל צבע הוא באפשרות לתת מענה לכל בקשה, בין אם מדובר במידה מיוחדת, חריטה, זיגוג, וכמובן צביעה בכל גוון ממניפות הצבעים בטכניקה קלאסית או אנטיקה.

הדלתות מגיעות במילוי פלקסבורד וניתן לקבלן גם במילוי פלקסבורד בשילוב עופרת בהתאמה למוסדות, מרפאות שיניים או אולפני הקלטה.